Skupno muziciranje

Gudački orkestar

Mihael Vorel, mag.mus

Nastava se održava jednom tjedno u trajanju od dva sata- Priprema učenika za sviranje u ansamblu.

CILJEVI & ZADATCI:

  • Razvijati sluh, ritam i sposobnost suradnje s ostalim izvođačima
  • Razvijati komunikaciju i socijalizaciju učenika
  • Navikavanje na gledanje i realiziranje dirigentskih uputa
  • Upoznavanje sa značajkama djela različitih stilskih razdoblja

Harmonikaški orkestar

Valentina Mikulić, mag. mus.

Nastavu harmonikaškog orkestra pohađaju učenici harmonike od III. do VI. razreda osnovne i učenici srednje glazbene škole.- stjecanje umijeća sviranja u orkestru te razvijanje navike ”slušanja” skupnog muziciranja i stvaranja zvučne slike

CILJEVI & ZADATCI:

  • upoznavanje harmonikaške literature i
  • upoznavanje različitih stilskih razdoblja kroz kompozicije priređenih za harmonikaški orkestar
  • upoznavanje s načinima muziciranja u ansamblu i osobitostima kod takvog sviranja
  • čitanje notnog teksta ”a prima vista”, ritmična točnost pojedinca i unutar grupe,
  • zajedničko shvaćanje i interpretiranje glazbenih fraza i melodijskih linija
  • razvijanje sposobnosti snalaženja, dinamike i ritamske preciznosti
  • javni nastupi, uspješne izvedbe na javnim nastupima najbolja su motivacija za učenje i vježbanje

Tamburaški orkestar

Ivanka Potočnik, prof. mentor

Nastavu tamburaškog orkestra u Glazbenoj školi Zlatka Grgoševića pohađaju svi učenici tambure od III. razreda osnovne do IV. razreda srednje škole.

CILJEVI & ZADATCI:

  • sviranjem u tamburaškom orkestru učenicima se omogućuje usavršavanje znanja i vještina na osnovnom instrumentu te stjecanje istih na ostalim instrumentima iz porodice tambura (čelović, čelo, bugarija, berde)
  • usklađivanje vlastite izvedbe s ostalim dionicama, navika “slušanja” pri zajedničkoj izvedbi
  • kroz javne nastupe motivirati učenike za još kvalitetnije učenje i vježbanje
  • upoznavanje s bogatom folklornom baštinom i upoznavanje originalnih skladbi
 namijenjenih za tamburaški orkestar
  • upoznavanje karaktera različitih stilskih razdoblja kroz djela klasične glazbe
priređenih za tamburaški orkestar
  • razvijanje sposobnosti snalaženja u partituri, čistog intoniranja, dinamike agogike i ritamske preciznosti

Komorna glazba

Komorna glazba organizirana je kao oblik skupnog muziciranja čiji je osnovni cilj razvijanje smisla za zajedničko muziciranje te usklađivanje vlastite izvedbe s ostalim sudionicima u sastavu.

CILJEVI & ZADATCI:

  • Sviranjem u komornom sastavu učenik se upoznaje s novim umjetničkim djelima te nadopunjuje svoje znanje i glazbeno iskustvo upoznajući djela različitih stilskih razdoblja
  • Osposobljavaju se u brzom čitanju notnog teksta (a prima vista) te brzom učenju novog djela
  • Upoznaju se s glazbenom literaturom originalno skladanom za komorne ansamble svih glazbenih stilova te drugom glazbenom literaturom kroz prikladne skladbe novijeg datuma
  • Podučava ih se prepoznavanju interpretacijskih rješenja kroz slušanje audio snimaka.
  • Iskustvo pri vođenju banda kao komornog sastava
  • Učenje samostalnog raspoznavanja harmonija i ritma („skidanje pjesama“)
  • Sviranje instrumenta u različitih glazbenim stilovima
  • Komunikacija i međusobno slušanje tijekom sviranja

Veliki puhački orkestar

Martin Potočnik, prof.

Nastavu velikog puhačkog orkestra pohađaju učenici puhačkog odjela od 6.razreda osnovne do 4. razreda srednje.

CILJEVI & ZADATCI:

  • Rad na stvaranju pozitivne atmosfere među učenicima u orkestru, motivacija, razvoj ljubavi prema glazbi
  • Razvoj vještina skupnog muziciranja pazeći na intonaciju, dinamiku, tempo itd.
  • Ostvariti napredak u komunikaciji sa dirigentom radi stvaranja navike gledanja i što boljeg realiziranja dirigentskih uputa.
  • Upoznavanje sa značajkama i specifičnostima orkestralnih kompozicija i drugih
 puhačkih instrumenata.

Mali puhački orkestar

Zvonimir Marković, mag.mus.

Nastavu malog puhačkog orkestra pohađaju učenici puhačkog odjela od 3. do 5.
razreda osnovne glazbene škole.

CILJEVI & ZADATCI:

  • Rad na stvaranju pozitivne atmosfere među učenicima u orkestru, motivacija, razvoj ljubavi prema glazbi
  • Razvoj vještina skupnog muziciranja pazeći na intonaciju, dinamiku, tempo itd.
  • Ostvariti napredak u komunikaciji sa dirigentom radi stvaranja navike gledanja i što boljeg realiziranja dirigentskih uputa.
  • Upoznavanje sa značajkama i specifičnostima orkestralnih kompozicija i drugih
 puhačkih instrumenata.

Gitaristički orkestar

Viktoriia Kulykovska, prof.

Održava se jednom tjedno u trajanju od dva sata.priprema učenika za sviranje u ansamblu.

CILJEVI & ZADATCI:

  • razvijati sluh, ritam i sposobnost suradnje s ostalim izvođačima
  • razvijati komunikaciju i socijalizaciju učenika
  • navikavanje na gledanje i realiziranje dirigentskih uputa
  • upoznavanje sa značajkama djela različitih stilskih razdoblja

Zborovi

Ana Marija Barišić, mag.mus.


Dora Budimir, mag.mus.


Renata Matus, mag.mus.


Marin Petrović, mag.mus.

Ivan Javora. mag. mus.

CILJEVI & ZADATCI:

  • stjecanje osnovnih vještina i znanja potrebnih za pjevanje u zboru, što će omogućiti učeniku nastavak aktivnog muziciranja u daljnjem životu
  • razvijanje glazbenih sposobnosti i glasovnih mogućnosti svakog učenika pojedinačno
  • razvijanje višeglasnog pjevanja
    razvijanje navike ”slušanja” skupnog muziciranja i stvaranja zvučne slike grupe
 pjevača kojem učenik pripada – zboru
  • upoznavanje zborske literature i skladbi različitih stilskih razdoblja i različite tematike (svjetovne, duhove, narodne, popularne)
  • učenje i čitanje notnog teksta ”a prima vista”, vokalna i ritmična točnost pojedinca unutar grupe te zajedničko shvaćanje i interpretiranje glazbenih fraza i melodijskih linija
  • razvijanje sposobnosti snalaženja u notnom tekstu (dinamičke, ritamske i melodijsko-ritamske)
  • razvijanje izvođačkih i perceptivnih sposobnosti
  • uživanje u zajedničkom pjevanju i muziciranju.

Prjavi se i upiši glazbenu školu

You cannot copy content of this page

Skip to content